Analysis Of Customer Interest and Satisfaction Toward BSI Mobile Banking Service
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Ainina, W. (2018). Minat Nasabah Menabung Di Bank Syariah Mandiri Yogyakarta. Ilmu Ekonomi Fakultas Ekonomi Universitas Indonesia.
Ajzen, I., & Fishbein, M. (1980). Theory of Reasond Action (Jogiyanto (ed.); Edisi Kesa). Andi Publisher.
Djunaidi, F. G., Tenriawali, A. Y., & Umanailo, M. C. B. (2020). Effect of Service Quality at Bank Customer Loyalty in Namlea City. December.
Eva Sundari. (2021). Dinamika Citra dan Pelayanan Bank Terhadap Loyalitas Nasabah Dalam Tinjauan Islam ( Studi kasus Perbankan Syariah di Kota Pekanbaru). Penerbit Adab. https://books. google.co.id/books?id=stpVEAAAQBAJ
Fiki Andrayani, K., & Aslamatis Solekah, N. (2021). Determinasi Kepuasan Nasabah Elektronic Mobile Banking Bank Syariah Indonesia (pendekatan E Service Quality ). Wnceb, 404–413. https://info banknews.com
Ida Fitriani. (2018). Kepuasan Nasabah Terhadap Produk Dan Palayanan Bank Syariah Di Kota Metro. In Universitas Metro.
Kasmir. (2017). Customer Service Excellent: Teori dan Praktik. PT Raja Grafindo Persada.
Kotler, P. (2000). Manajemen Pemasaran (Edisi Mile). PT. Indeks Kelompok Gramedia.
Mawarni, R. (2021). Penerapan Digital Banking Bank Syariah Sebagai Upaya Customer Retantion Pada Masa Covid-19. Al Iqtishod: Jurnal Pemikiran Dan Penelitian Ekonomi Islam, 9(2), 39–54. https://doi.org /10.37812/aliqtishod.v9i2.233
Nuralam, I. P. (2017). Etika Pemasar dan Kepuasan Konsumen dalam Pemasaran Perbankan Syariah. Universitas Brawijaya Press. https://books.google.co.id/books?id=VW-SDwAAQBAJ
Nurjayanti, S., & Purnomosidhi, D. B. (n.d.). Determinan Minat Penggunaan Social Commerce: Pendekatan Theory Of Reasoned Action.
Pratiwi, E. D. (2016). Faktor yang Mempengaruhi Niat Menggunakan Instagram dengan The Theory of Reasoned Action Menggunakan AMOS 21. Jurnal Teknik Komputer AMIK BSI, 2(1), 68–77. https:// ejournal.bsi.ac.id/ejurnal/index.php/jtk/article/view/364/273
Sulistianingsih, I., & Trishananto, Y. (2021). Faktor Yang Mempeng aruhi Minat Mengguna kan Ulang E-BANKING. 2(1), 7–17. https:// doi.org/10.31960/ijoeei.v2i1.1013
Syahniar, A. T., Herlambang, T., & Puspitadewi, I. (2021). Pengaruh Persepsi Kemudahan dan Persepsi Manfaat Terhadap Kepuasan Nasabah Dalam Menggunakan Mobile Banking Bank Syariah Indonesia Kantor Cabang Jember Sudirman. In Universitas Muhammadiyah Jember (Vol. 40).
Syariah, D. P. dan P. P. (2020). Road Map Pengambangan Perbankan Syariah Indonesia 2020-2025. In Menara Radius Prawiro: Vol. (Issue). https://doi.org/10.1016/ j.tmaid.2020.101607
Vadly Azhar Lubis, M. (2021). Analisis Minat Nasabah pada Penggunaan Aplikasi BSI Mobile dalam Upaya Meningkatkan Loyalitas Pelanggan pada Bank BSI KCP Rantauprapat. Skripsi, 1(1), 1–165.
Widianingrum, K. (2021). Pengaruh Manfaat, Kemudahan Dan Fitur Layanan Terhadap Minat Nasabah Menggunakan Mobile Banking Bank Syariah Dan Dampaknya Terhadap Kepuasan Nasabah. In Repository.Uinjkt.Ac.Id. http://repo sitory.uinjkt.ac.id/dspace/bitstream/123456789/53095/1/FAISAL - FEB.pdf
Wijaya, K. (2021). Digital Banking VS Digital Bank. Majalah Info Bank, 1, 1–5.
Yoga, P. (2021). Pengaruh Kualitas Layanan dan Fitur Produk BSI Mobile Terhadap Kepuasan Nasabah Bank Syariah Indonesia. 130.
Zamroni, A. (2018). Pengaruh Religious Commitment Terhadap Minat Menabung Di Bank Syari’Ah Pada Kalangan Santri Mahasiswa. 56–62. https://dspace.uii.ac.id/handle/123456789/10005
DOI: http://dx.doi.org/10.31958/ab.v2i2.6011
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2022 Al-bank: Journal of Islamic Banking and Finance
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Al-bank: Journal of Islamic Banking and Finance
with registered number e-ISSN: 2797-8265, p-ISSN: 2797-9466 have been indexed on:
Al-bank: Journal of Islamic Banking and Finance is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License